jasminemariahinkelman

Alla inlägg under december 2011

Av jasmine hinkelman - 31 december 2011 15:50

 en bild från julafton! :D hihi



jadu tjenis penis idag e det ju nyår å jag min älskling frid aå krille å några andra ska jue ha kul idag på ny år å det blir raketer firande å massa kuuuuuul :* puss å kram// mariajasminehinkelman <3

 

   

Av jasmine hinkelman - 18 december 2011 11:34

hejsan svejsan alla! det snöar om ingen har sätt det men nt det jag skulle skriva om   


måste säga en sak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Frida Söder e en av världens härligaste människa å finaste!!!


 U   



blom / krille -> fridas kille e med en härlig människa xD



plus det SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖAR!!!!!!!!!!!!!!

:(

Av jasmine hinkelman - 5 december 2011 12:34

http://www.youtube.com/watch?v=TdkNn3Ei-Lg&feature=share


besök denna länk å kolla på den!!!!


denna video e verkligen en sann tröst till folk som mår dåligt över saker å ting!!! <3


i believe in you Jonah!

Av jasmine hinkelman - 5 december 2011 12:29

tjenis penis alla :) ett inlägg kmr snart efter detta om en video som påverkar mej jätte mkt å jag känner igen sej i den videon mkt :/


två små saker jag ska skriva om handlar först om dagen å vad jag ska hitta på sen en annan sak blir en överraskning :D  jej<3


nr1: idag så ska jag väl hitta på något såklart (a) eeh så aah nt så mkt att berätta då men det blir väl ett inlägg så småning om idag!

nr2: jag hade funderat på att göra en video på när jag sjunger men vet ej om jag ska göra det så bestäm :)


your choise going to come true on this blog!!!



puss å kram// mariajasminehinkelman<3

Av jasmine hinkelman - 4 december 2011 15:24

god morron sverige!


har sovit hos timmy i helgen å hans mormor å morfar håller på att flytta så det e fart i rumpan här i svängarna -.-



lite hemlängtan har jag väl men det går väl säkert över hoppas jag :)



hoppsan sa o.O glöme min hjärna i skogen xD



näe men ett inlägg kmr när jag har kommit hem ;*


puss å kram// mariajasminehinkelman<3

<3

Av jasmine hinkelman - 1 december 2011 10:07

i let you go the road and side you whanted and you take me in you're hand and kissed me, you saved me from the bad things and you always going to be my prince in the fantasy world and i will always love you!


baby the matter whats heppens here you will be my lover darling sweetey sweetheart king prince god YOU ARE EVERYTHING FOR ME!!!



Timmy Sten du räddade mitt liv och jag älskar dej!!!       

Presentation


yes i've made mistakes , life didn't come with instructions .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards