jasminemariahinkelman

Alla inlägg under januari 2012

Av jasmine hinkelman - 26 januari 2012 21:15

godagens alla mina sötnosar :* jag e hemma hos min sötnos å sitter i tommy's rum med timmy " min kille" jonte tommys kompis :) haha vi ska typ lana :P haha undrar hure går för lilla stackars mej!! men ajaj ett inlägg mkr senare hur det blev :) + en bild <3

Av jasmine hinkelman - 19 januari 2012 01:36

     ÖDET!


jag tror jag är tokig när jag känner som jag gör!!! GAAAAH jag vet inte vart jag längre ska ta vägen om jag inte får höra dig vara vid min sida, se dig, känna dig, eller bara lyssna till ditt hjärta... allt som vi hade tillsammans bara försvann utan ett slut. fast du inte finns till vår närvaro känner jag att du finns vid mig hela tiden jag kollar och blundar,

JA du finns vart jag än mig befinner runt om i världen. jag vill tro att det är en mening med mitt liv att du ska finnas vid mig vart jag än är, som typ min skyddsängel men jag vet nu vad det är!!! det är ödet som ropar ditt namn i mina öron. jag började först tro att jag är tokig som ser er alla som inte existerar men jag vet nu att jag är normal! ser man döden med vit ögat kan man se detta i vanliga stunder... du var min kompis, min kudde, mitt liv, och en del av mig, jag vill bara hälsa dig en sak innan jag skickar detta till min blogg som jag skriver i.     




: Kära söta lilla rara du, jag vet att det är tuft att gå bort utan att det var menat, jag vet det till er alla som är döda men jag ger inte upp, jag kommer fortfarande att lyssna till era hjärtan och följa era spår bara att jag fortfarande växer i livet, jag vill gifta mig, skaffa barn och få barnbarn :) jag vill leva i nuet och tänka på min framtid! jag kommer alltid att älska er och finnas för er om ni vill få kontakt hihi ^^ puss och kram till er alla <3


Av jasmine hinkelman - 16 januari 2012 21:38

hejsan bloggen! jag har visseligen nt skrivit så mkt om vad jag har haft för mej så jag ville att ni skulle veta lite nu da :)


hihi imorrn blire att timmy min älskade kille förljer med mej te Agneta min ps* sak å så... under denna stund hare varit massor med saker men jag ska hålla humöret uppet! ( b ) yes man ;) hihi


ett inlägg blire snart igen om hur jag känner mej just nu!!



måste bara skriva te mina älskade vänner en grej :D




jag älskar er väldigt mkt ni som står och stöttar mej i vått å tort :*


Sonny Sabina Koffe Stefan FRIDA KRILLE/BLOM EMMA SARA MIRANDA PATRICIA LOLLO FAMILJ+ T'S FAMILJ M.Må min älskade underbaraste kille Timmy!!!!


ni e allt man någonsin skulle kunna ha!!!



tack så hemskt mkt!!!!! <3

Av jasmine hinkelman - 14 januari 2012 12:32

varför kan man aldrig bar låta tiden försvinna så man själv kan inse att man har mycket av världen i sina egna händer? varför ska man alltid utsätta sina älskade i fara när man själv ska sitta där? varför bara just VARFÖR ska man alltid skada den som är närmast?


så många frågor utan svar!...

 alltid när man vill säga något blir detalltid el, antingen fel tillfälle- fel tidpunk- eller helt och hållet bara fel ställe...  ja allt som sagt blir fel, när man säger att det " aldrig" blir/ händer något oväntat så händer det oftast.


som sagt säg aldrig aldrig om du vill att något ska hända...



men nu kommer den stora frågan igen_______ varför händer allt dåligt när man vill att allt bra ska komma? som sagt har hittat ett sätt att låta bli att tänka på världen i mina tomma händer, tänk som mej när du har många frågot utan svar!


lägg dej i sängen kolla på film sitt med din älskade kompis/ pojkvän/flickvän och bara hålla om den och släpp inte för tidigt för då händer de det mest tråkigaste att den kanske är den sista gången man håller om den hårt... älska dom du älskar och skada aldrig dom så hårt att du mister dom, hata aldrig en person så mycket att du vill döda dom för det skadar bara dig, istället för att tycka synd om dig tyck synd om andra som har svårare än dig just vid det tidpunkten. 



som sagt älska dom du älskar och håll dom hårt! <3

Av jasmine hinkelman - 3 januari 2012 13:48

sakerna som man säger till andra ä det sanna? men allt ä jue nt sant lr hur? NÄE!


många män/killar/kvinnor/tjejer vill ändra på dej men den sanne vill ändra ditt efternamn :)


kan nt minnas hur fin du var när jag såg dej första gången å när jag kysste dina mjuka röda läppar å smekte ditt jyllenbruna hår å krama om din ömma å varma kropp.


när såg dej i ögonen såg jag allt annat än världen bakom mej! jag såg något annat helt underbart å vackert!


i mina drömmar finns det en annan värld å det ä du å jag tillsammans 4-ever!


jag ser dej som e diamant i vattnet som vara strålar av solens vackra strålar!



jag älskar dig <3


I love you <3


Ich liebe dich <3

Presentation


yes i've made mistakes , life didn't come with instructions .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards